Pristatymas ir Grąžinimas

Pristatymas

Visi užsakymai Lietuvoje pristatomi su Omniva ir LP express paslaugomis. Užsienio siuntoms naudojame DHL paslaugas. 

Pateikdami užsakymą įsitikinkite, kad atsiskaitymo ir pristatymo adresai yra teisingi. Atminkite, kad jūsų atsiskaitymo adresas turi sutapti su adresu, nurodytu kredito kortelės ataskaitoje. Prieš išsiųnčiant pirkinius mums gali tekti patvirtinti jūsų duomenis su kortelės išdavėju. Darysime viską, kad vėlavimas būtų kuo mažesnis. 

Mes labai stengiamės, kad jūsų užsakymas Jus pasiektų kuo anksčiau. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, atsiųsime patvirtinimo el. laišką. Užsakymą apdorojame per 48 valandų laikotarpį. Atkreipkite dėmesį, kad tai gali užtrukti ilgiau mūsų išpardavimo laikotarpiais.

Pristatymo laikas įprastai trunka apie 2-5 darbo dienas, tačiau siuntų pristatymo laikas gali skirtis šventiniu laikotarpiu ar per didžiuosius metų išpardavimus. Atkreipkite dėmesį, kad kai kuriose srityse pristatymo paslaugų spektras yra ribotas. LOULU ET TU negali būti atsakingi už vėlavimus dėl atokių pristatymo vietų ar nepalankių oro sąlygų. Mes neprisiimame atsakomybės už pamestą arba trūkstamą siuntą. 

Jei turite klausimų dėl tarptautinio pristatymo, susisiekite su mumis +37068509904 arba info@louluettu.lt. Tarptautinėms siuntoms naudojame DHL paslaugas. Siuntos kainos yra taikomos individualiai. 

Siuntinių pristatymo kainos:

Lietuva - 3,20 € LP EXPRESS ar Omniva pristatymas į paštomatą.

NEMOKAMAS pristatymas visiems užsakymams nuo 150 EUR. Lietuvoje produkciją į paštomatus pristato LP EXPRESS ir Omniva siuntų tarnybos. 

Grąžinimas

Jeigu apsigalvojote, turite 14 dienų pirkiniams grąžinti. Jei nuo pirkimo praėjo 14 dienų, deja, negalime jums pasiūlyti pinigų grąžinimo. 

Siuntą NEMOKAMAI galite grąžinti su Omniva ir LP EXPRESS siuntų terminalais. Jeigu grąžinate per Omniva – turite užpildyti IR internetinę grąžinimo formą, kurią galite rasti čia https://grazinimai.omniva.lt/. Jeigu LP EXPRESS – reikia užpildyti TIK popierinę grąžinimo formą ir įdėti kartu į siuntą. GRĄŽINIMO FORMA.

Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti nenaudota ir tokios pat būklės, kaip ją gavote. Prekės taip pat turi būti originalioje pakuotėje ir turėti orginalias etiketes. Prekių, kurios grąžinamos netinkamos būklės, priimti negalėsime.Nepamirškite prie siuntos pridėti grąžinimo formos, kurią rasite žemiau.

Grąžinant prekes, būtina pridėti grąžinimo formą į siuntos vidų.

Omniva grąžinimo taisyklės:

  • Grąžinimas yra NEMOKAMAS

  • Jeigu norėsite grąžinti prekes, tai galėsite padaryti per 14 dienų. 

  • Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 3-5 darbo dienas nuo grąžinimo patvirtinimo. Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami per pasirinktą sistemą į tą pačią sąskaitą.

  • Pagal Kliento reikalavimus specialiai pagamintos arba individualiai pritaikytos prekės nėra keičiamos ar grąžinamos.

  • Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; prekė turi būti nesugadinta; prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.

  • Grąžinama prekė negali būti dėvėta, turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.

LP EXPRESS grąžinimo taisyklės:

  • Grąžinimas yra NEMOKAMAS

  • Grąžinimo kodą turite gauti SMS žinute, kuris galios 14 dienų nuo gavimo datos.

  • Jeigu norėsite grąžinti prekes, tai galėsite padaryti per 14 dienų.

  • Per paštomatus galima grąžinti siuntą ir per LP EXPRESS išsiųstas „iš paštomato į paštomatą“ ir „Iš rankų į paštomatą“ siuntas.

  • Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami per pasirinktą sistemą į tą pačią sąskaitą.

  • Grąžinama prekė negali būti dėvėta, turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.

  • Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 3-5 darbo dienas nuo grąžinimo patvirtinimo. Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami per pasirinktą sistemą į tą pačią sąskaitą.

  • Pagal Kliento reikalavimus specialiai pagamintos arba individualiai pritaikytos prekės nėra keičiamos ar grąžinamos.

  • Nepamirškite prie siuntos pridėti grąžinimo formos, kurią rasite žemiau.

Kokius veiksmus reikia atlikti siuntos gavėjui klientui, norint išsiųsti grąžinamą siuntą per paštomatą?

  1. Atvykus prie paštomato, reikia rinktis „Grąžinti“:

  2. Tuomet suvesti SMS žinute gautą grąžinimo kodą:

  3. Jeigu kodas teisingas, paštomatas atspausdins lipduką ir atidarys dėžutę siuntos įdėjimui. Turite užklijuoti lipduką ir įdėti siuntą į vidų.

  4. Įdėjus siuntą, uždaryti dureles ir grąžinimo procesas yra baigtas.

  5. Jeigu norėtumėte atidaryti didesnę dėžutę savo siuntai, tuomet tuo metu kai atsispausdino grąžinimo lipdukas ir yra atidaryta dėžė, galite spausti mygtuką ekrane „Didesnė dėžutė“ ir pasirinkti norimą dydį.

Vėluojantis arba negautas grąžinimas:

Jei dar negavote pinigų, pirmiausia dar kartą patikrinkite savo banko sąskaitą ir susisiekite su kredito kortelę išdavusia įmone. Gali praeiti šiek tiek laiko, kol grąžinimas bus oficialiai paskelbtas. Dažnai grąžinimas užtrunka apie 3-5 darbo dienas. Pradedant skaičiuoti nuo grąžinimo patvirtinimo dienos. 

Jei visa tai padarėte ir vis dar negavote pinigų, susisiekite su mumis adresu info@louluettu.lt

Keitimai

Keitimai galimi tik prekėms su defektu. Mes stengiamės, kad kiekvienas mūsų gaminys būtų aukščiausios kokybės, tačiau jeigu gavoti gaminį su defektu, parašykite mums laišką į info@louluettu.lt ir mes Jums padėsime padaryti pakeitimą.

GRĄŽINIMO FORMA